Okul bahçesinde gerçekleştirilen programa öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda veli katıldı.
Törenin açılışında konuşan Okul Müdürü Murat Kaya, yoğun ve verimli bir eğitim dönemini geride bıraktıklarını belirterek, "Bugün sadece bir eğitim dönemini değil, hep birlikte büyüdüğümüz, öğrendiğimiz ve paylaştığımız koca bir yılı geride bırakıyoruz. Sevgili öğrencilerim, aldığınız bu karneler sadece ders notlarınızın değil, azminizin ve karakterinizin birer belgesidir. Tatilde bol bol dinlenin, kitap okuyun ve çocukluğunuzun tadını çıkarın. Sizler bizim geleceğimizsiniz. Bu başarı yolculuğunda en büyük destekçimiz olan kıymetli öğretmenlerimize ve fedakar velilerimize teşekkür ediyorum."
Konuşmaların ardından öğrenciler, sınıf öğretmenlerinin elinden karne ve başarı belgelerini aldı. Çocuklarının ilk karne heyecanına ortak olan bazı velilerin duygusal anlar yaşadığı ve o anları cep telefonlarıyla kaydettiği görüldü. Üç ay sürecek yaz tatiline girmenin sevincini yaşayan öğrenciler, törenin sonunda okul bahçesinde öğretmenleri ve aileleriyle hatıra fotoğrafı çektirdi.










